Hold it

Een spannende gokkast in twee delen

keep-it

Hold it is een gokkast die je speelt in twee gedeeltes. Je speelt eerst een basisspel waarbij je punten verzamelt die je kan gaan inzetten bij het vervolgspel. Je kan echter ook gelijk aan het vervolgspel gaan beginnen zonder dat je het basisspel hebt gespeeld. Je zet dan in met contante credits. Een credit heeft een waarde van 10 eurocent.

 

Het basisspel van Hold it

Het basisspel van Hold it speel je op vier rollen. Je hebt in totaal 1 winlijn tot je beschikking. Welke dat is zie je duidelijk aan een smalle lijn die over de middelste symbolen heen loopt. Je speelt voor een prijzenschema. Welke scores bij welke symboolvolgorde horen zie je in dit schema. Heb je een score behaald dan heb je de kans om deze te verdubbelen. Dat doe je met het Gamble gedeelte. Had je al adrenaline in je lijf door dit geweldige gokspel dan wordt dat nu alleen nog maar meer. Je hebt namelijk de gelegenheid om jouw winst te verdubbelen. Dat doe je met het spelletje heads or tails. Kies je goed dan verdubbel jij je winst. Heb je het fout dan ben jij je inzet kwijt. Interessant wordt het bij dit spel wanneer je het Holdit symbool in beeld ziet komen. Je kan een verrassingsprijs winnen die tussen de 10 en 200 credits in zit. Zie je wel 3 Holdit symbolen, dan win je een verrassingsprijs tussen 40 en 200 credits. Heb je wel 4 Holdit symbolen in beeld dan ligt jouw verrassingsprijs tussen de 100 en 200 credits. Credits die je hebt gewonnen kan je innen bij het basisspel en overzetten naar het vervolgspel. Dat doe je met To clubmeter. Ze komen dan bij het vervolgspel te staan. Je kan er ook voor kiezen om ze nog even vast te houden bij het basisspel. Dat doe je met Collect.

Het vervolgspel van Hold it

Inzetten bij het vervolgspel Hol dit doe je met Choose Bet. Je kiest daarmee met hoeveel credits je gaat inzetten. Je hebt de mogelijkheid van 5 of 10 credits. Je speelt in beide gevallen op maar liefst 10 winlijnen; veel kans om te winnen dus. Zet je echter in met 10 credits, dan is het logo van Hold een Wild. Dat houdt in dat dit logo ieder willekeurig ander symbool kan vervangen om een winnende combinatie te maken. Win je geen prijs terwijl er wel een Hold logo op je rollen stond, niet getreurd. Het staat nog een extra draai op jouw winlijnen zodat je bij een volgende spin alsnog kans hebt om te winnen. Een clubmeter die bij het vervolgspel hoort kan maximaal 2000 credits bevatten. Komen er teveel credits in de clubmeter dan wordt er om de beurt een pot geleegd naar de score van het basisspel. Je kan ook zelf al eerder kiezen om jouw scores veilig te stellen naar het basisspel. Dat doe je door op Take Clubmeter te klikken.

 

Bediening:

Start/to Clubmeter – je start een spin in het basisspel / Je zet de credits die je won bij het vervolgspel in de creditmeter die bij het basisspel hoort.
Tail – Je zet bij het gamble spel in op tail.
Choose Bet/Head – je kiest hoeveel je gaat inzetten bij het vervolgspel of gaat bij de start van het spel gelijk naar het vervolgspel. /Bij het gamble spel zet je in op Head.
Hold – Je zet een rol vast wanneer deze interessante symbolen heeft voor winkansen.
Collect/Reset – De credits die je hebt gewonnen plaats je hiermee naar je creditmeter in het basisspel/Je kan de automatische hold functie van het spel resetten.
Autoplay – Je hoeft niet steeds op Start te klikken; de gokkast zet uit zichzelf opnieuw in bij een volgend spel en speelt automatisch. Door nogmaals op Autoplay te klikken stopt deze functie weer.