Firestarter

Het basisspel van Firestarter

firestarter

Het basisspel van Firestarter speel je om punten te verzamelen voor het vervolgspel. Je doet dit door middel van de inzet van credits. Je speelt met 1 credit per ronde. Die credits hebben een waarde van 10 eurocent per stuk. Je speelt het basisspel op de onderste vier wielen van het spel. Er is sprake van één winlijn die duidelijk te herkennen is aan de dunne lijn die over de symbolen heenloopt. Je ziet de winnende combinaties rechts naast de rollen in het scherm. De combinaties moeten om te kunnen winnen van uiterst links naar rechts op je scherm staan. Hoeveel je wint met een goede combinatie staat in het prijzenschema op de gokkast.

 

Wordt het kop of munt

Snel je punten verdubbelen, wie wil dat nu niet. Met het head or tail spel is dit mogelijk. Je kan de credits die je in het basisspel won verdubbelen. Je kan op die manier in één keer een score van 200 credits behalen. Win je het spel, dan is de winst voor jou. Verlies je, dan ben je jouw opgebouwde score weer kwijt. Je kan er ook kiezen om op zeker te spelen natuurlijk. Je punten worden dan gelijk naar de creditmeter geplaatst. Wil jij een prijs innen, dan klik je op collect. Wil je de punten direct toevoegen aan het vervolgspel, dan klik je op To Clubmeter.

Het vervolgspel van Firestarter

Heb je genoeg credits verzameld met het basisspel, dan ga je naar het vervolgspel. Dit speel je met een inzet van 5, 10 of 20 credits. Bij Choose Bet kan jij instellen hoeveel je in wil zetten. Speel je met de laagste inzet, 5 credits, dan speel je het spel met de eerste drie rollen. Je hebt 5 winlijnen tot je beschikking. Speel je met 10 credits, dan speel je ook met de vierde rol. Je hebt de beschikking over 10 winrijen. Speel je met 20 credits dan speel je met vier rollen en 10 winlijnen, maar het winschema is hoger.

De bonusgame van Firestarter

Speel je met 5 credits, dan speel je bovendien een leuk bonusspel. Dit spel begint op het moment dat er kris kras over het scherm 3 tot 4 fire symbolen komen te staan op rollen 1, 2 en 3 of 2,3 en 4. De symbolen hebben de functie van een Wild. Ze kunnen elk ander symbool dus vervangen. Komt er een bel op de eerste rol dan verliezen ze hun waarde. Zie je een fire logo op alle 4 de rollen dan is dat het einde van het bonusspel. De credits worden toegevoegd aan je clubmeter. Komt er voor het einde van het spel nogmaals een Bel op een plek op rol 1, dan zullen de Fire logo’s wederom Wilds worden.

Het bovenspel van Fire and Ice

Het bovenspel speel je op de bovenste drie rollen en je kan een inzet doen van 5, 10 of wel 20 credits. Boven de rollen zie je het winschema wat bij dit spel hoort. Je speelt op 5 winlijnen wanneer je 5 credits inzet. Dat doe je ook bij een inzet van 10 of 20 credits, maar je start bij deze inzet een bonusrond bij het sparen van 3 fire symbolen. Win je 50 of 100 credits, dan worden die overgezet naar de Firemeter. De symbolen in de Firemeter vallen weer weg wanneer je een prijs int. Bij een volgende keer zullen de waardes die je kan winnen hoger zijn.

 

Bediening:

Start/To Clubmeter – Deze functie start een spin in het basisspel of in het vervolgspel. / Je plaatst credits die je hebt gewonnen naar het vervolgspel.
Tail – Bij het gokspel zet je in op Tail.
Heads – Bij het gokspel zet je in op Heads.
Choose Bet – Je bepaalt hoeveel je wil gaan inzetten bij het vervolgspel.
Hold – Staat een rol op een goede positie dan kan je deze vastzetten.
Collect/Reset – Je neemt je gewonnen credits bij het basisspel naar de creditmeter/De automatische hold functie kan je resetten.
Autoplay – Voor het spelen van een ronde hoef je niet op Start te klikken; dit gebeurt automatisch.