Cash Wheel

Cash veel credits met de Cash wheel gokkast

Bij deze gokkast staat de Magic Circle in het vervolgspel centraal. Je begint met de Cashwheel gokkast altijd met het spelen van het basisspel. Dit speel je op 3 rollen waar de middelste 3 symbolen op de winlijn te zien zijn. De winlijn is de middelste dunne lijn. Je wint je prijzen als er 1 Kers of 2 of meer symbolen op de winlijn staan. De symbolen moeten van links naar rechts op de winlijn verschijnen. De prijzen die je kan winnen staan in een duidelijk schema rechts naast de rollen de afgebeeld. De Cashwheel gokkast “ziet” zelf of je een winkans hebt. De rollen worden dan automatisch vastgezet. Zo zie je geen enkele winkans over het hoofd. Wil je niet dat de Cashwheel gokkast met je meedenkt? Druk dan op de “Reset” knop en alle rollen gaan weer draaien. Op naar een nieuwe winkans. Wil je zelf de rollen naar wens vastzetten? Dat kan natuurlijk ook. Dit doe je door op de “Hold” knop onder je gekozen rol te klikken. De gewonnen punten van het basisspel worden toegevoegd aan de 40 spaarmeters in het vervolgspel. Het totaal aantal punten kan je zien op de Clubmeter. 1 draai aan deze gokkast staat gelijk aan 0,10 eurocent. Uiteraard kan je ook gratis “proeven” aan de Cashwheel gokkast.

 

Spelen van het vervolgspel op de Cash wheel gokkast

Als je genoeg credits vanuit het basisspel hebt gespaard kan je bij de Cashwheel gokkast het vervolgspel spelen. Je kan spelen met 5 of 10 credits per draai. Je speelt dit spel op dezelfde rollen als op het basisspel. Voor elke draai wordt er eerst een credit van de creditmeter gehaald die eerst wordt toegevoegd aan een nieuwe of de laagste spaarmeter. De prijzen die je kan winnen staan in een duidelijk schema rechts naast de Magic Circle afgebeeld. Je wint prijzen als de symbolen driemaal kris kras op de gokkast verschijnen. Echt spannend wordt het als er een kris kras combinatie van drie blauwe of drie rode sterren verschijnt. Dan kan je op de Magic Circle spelen. De Magic Circle begint vanuit het midden te draaien. Door op de “Stop” knop te drukken stopt het wiel op een getal, pijl of op Stop. Als er een getal verschijnt verdien je de bijbehorende credits. Je kan je winkans vergroten door nogmaals op dezelfde ring te spelen. Stopt het wiel op een pijl, dan wordt het spel vervolgt op de volgende ring. Als het wiel op “Stop” eindigt dan eindigt het spelen op de Magic Circle. Bij het spelen op de Magic Circle worden altijd minimaal 20 credits gewonnen. De gewonnen credits worden over de spaarmeters verdeeld. Als er meer dan 200 credits op een spaarmeter staan, gaan die automatisch naar je creditmeter. In het geval dat je de 200 credits overschrijdt gaan deze credits natuurlijk niet verloren en worden dan ook naar je creditmeter verplaatst. Speel de Magic Circle op de Cashwheel gokkast en vergroot je winkansen.

 

Bediening:

Start/Save – Activeer een draai in het basisspel of in het vervolgspel/Verplaatst de gewonnen credits naar de clubmeter van het vervolgspel
Hold – Hiermee kan je de rollen vastzetten om je winkans te vergroten
Collect/Reset – Verplaats je punten naar je creditmeter/Verander de door de gokkast gekozen rollen
Choose Game – Selecteer het spel
Autoplay – Laat je gokkast automatisch spelen door een virtueel bierviltje tussen de start knop te zetten.